+\version "2.19.40"
+
+#(set-default-paper-size "a4")
+#(set-global-staff-size 16.2)
+#(ly:set-option 'point-and-click #f)
+
+italicas=\override LyricText.font-shape = #'italic
+rectas=\override LyricText.font-shape = #'upright
+ss=\once \set suggestAccidentals = ##t
+incipitwidth = 20
+
+htitle="Ascendens Christus: 4. Sanctus"
+hcomposer="Victoria"
+
+\header {
+ title=\markup{\fontsize #3 "4. Sanctus"}
+ subtitle="de la misa Ascendens Christus"
+ subsubtitle=" "
+ composer="Tomás Luis de Victoria (c.1548-1611)"
+ %opus="(-)"
+ poet="1592"
+ copyright=\markup{
+ \fill-line {"Transcribed and edited by Nancho Alvarez" \typewriter "http://tomasluisdevictoria.org"}
+ }
+ % tagline=""
+}
+
+global={
+ \key c \major \time 2/2 \skip 1*30 \bar "||" \time 3/4
+ \skip 1*3/4*17 \bar "|."
+}
+
+cantus={
+ r2 d'4. e'8 |
+ f'4 e' f'4. g'8 |
+ a'4 d' a'2 ~ |
+ a' r4 g' ~ |
+ %5
+ g'8 a' b' c'' d''2 |
+ c''4 bes' a' a' ~ |
+ a'8 b' c''4. b'8 a'4 |
+ g' f' e'2 |
+ R1*4/4 |
+ %10
+ r4 d''2 cis''4 |
+ d'' a' bes'2 |
+ a'4 e' e' e' |
+ f'4. e'8[ d' c'] d'4 ~ |
+ d' cis'8 b cis'2 |
+ %15
+ d'4 f'2 g'4 |
+ a'1 |
+ r4 d'' d'' d'' |
+ c''4. b'8 a' g' f' e' | % no queda bien el corchete de 5 notas
+ d'4 e' f' f' |
+ %20
+ e' e' e' cis' |
+ d'2. cis'8 b |
+ cis' d' e' f' g'2 ~ |
+ g'4 f' e' e' |
+ e' c' d'2 |
+ %25
+ e' r4 d' |
+ a'4. b'8 c''2 |
+ a'4. b'8 c''2 |
+ r4 a' a' a' |
+ a'1 |
+ %30
+ a'\breve*1/2 |
+ \once \override TextScript.X-offset = #-3.7
+ \once \override TextScript.padding = #2
+ s4*0^\markup{\raise #.5 \musicglyph #"timesig.mensural34" \larger \larger " (" \smaller \smaller \smaller \column {\raise #.9 3 \raise #1.2 2} \larger \larger ")"}
+ R1*3/4
+ d'4 f' g' |
+ a'2 f'4 g' e'2 |
+ f' r4 e' f' g' |
+ a'2 g'4 f' e'2 |
+ %35
+ e' r4 g' b' cis'' |
+ d'' a'2 d'' cis''4 |
+ d''2 r4 d' f' g' |
+ a'2 f'4 g' e'2 |
+ fis'\breve*3/8
+}
+
+cantusdos={
+ R1*4/4 |
+ R1*4/4 |
+ d'4. e'8 f'4 e' |
+ f' e'8 d' e' f' g' d' |
+ %5
+ g'4 e' f' a' ~ |
+ a' g' f' e' |
+ f' e' e'2 |
+ R1*4/4 |
+ e'4. f'8 g'4 a' |
+ %10
+ b'2 e'4 a' ~ |
+ a'8 g' f' e' d'2 ~ |
+ d'4 cis'8 b cis'2 |
+ d' r |
+ e'4. e'8 e'4 f' ~ |
+ %15
+ f'8 e' d' c' d'2 ~ |
+ d'4 cis'8 b cis'2 |
+ d'4 f'2 g'4 |
+ a'1 ~ |
+ a' ~ |
+ %20
+ a' |
+ r2 r4 a' |
+ a' a' bes'2 ~ |
+ bes' a' |
+ r4 a' f' g' |
+ %25
+ a'4. g'16 a' bes'4 a' ~ |
+ a'8 g' f'2 e'4 |
+ f' a' a' a' |
+ a'4. g'8 f'4 e' |
+ d'8 e' f' d' e'2 |
+ %30
+ fis'\breve*1/2 |
+ R1*3/4
+ a'4 a' b' | % errata en Turner a' a' a'
+ c''2 d''4 d''2 cis''4 |
+ d''2 r4 a' a' b' |
+ c''2 b'4 a'2 gis'4 |
+ %35
+ \set Staff.autoBeaming = ##f
+ a'8 e' e'4 fis' g'2 e'4 |
+ \set Staff.autoBeaming = ##t
+ f'4. g'8 a'4 bes' g'2 |
+ a' r4 f' a' c'' |
+ %\override LigatureBracket.style = #'dashed-line
+ c''2 bes'4 ~ bes' a'2 % notacion negra
+ a'\breve*3/8
+
+}
+
+altus={
+ R1*4/4 |
+ R1*4/4 |
+ R1*4/4 |
+ a4. b8 c'4 d' |
+ %5
+ e'2 a4 f' ~ |
+ f'8 e' d'2 cis'4 |
+ d' e' a e' ~ |
+ e' d' c' b |
+ c' b4. a8 a4 ~ |
+ %10
+ a gis a2 |
+ \[a d\] |
+ a r4 a |
+ a a bes2 |
+ a r |
+ %15
+ R1*4/4 |
+ e'4. e'8 e'4 f' ~ |
+ f'8 e' d' c' d'4 d' |
+ e'4. d'8 e'4 f' ~ |
+ f'8 e' e'4. d'8 d'4 ~ |
+ %20
+ d' cis' cis'8 d' e' f' |
+ g'[ f'] f'[ e'16 d'] e'4 e' |
+ e' \ss cis' d' e' ~ |
+ e'8 d' d'2 cis'8 b |
+ \ss cis' d' e'4. d'8 d'4 ~ |
+ %25
+ d' cis' d' d' |
+ c'1 |
+ c'2 r4 c' |
+ c' c' d' e' |
+ f' d'2 cis'4 |
+ %30
+ d'\breve*1/2 |
+ d'4 d' e' f'2 e'4 |
+ a8[ b c' a] bes4 g a2 |
+ d'2.
+ R1*3/4*3 |
+ %35
+ a4 c' d' e'2 a4 |
+ d'4. e'8 f'4 g' e'2 |
+ d' r4 d' d' e' |
+ \[f' c'\] d' d'2 cis'4 |
+ d'\breve*3/8
+}
+
+tenor={
+ d4. e8 f4 g |
+ a2 d4 a ~ |
+ a b c'2 |
+ d'4 c'2 b8 a |
+ %5
+ b4 g d' d8 e |
+ f4 g a2 |
+ d4 a4. b8 c'4 ~ |
+ c'8 b a2 gis4 |
+ a g2 f8 e |
+ %10
+ d2 e |
+ f2. g4 |
+ e2 a4. g8 |
+ f g a f g2 |
+ e4 a a a |
+ %15
+ bes2 bes |
+ a2. a4 |
+ d d2 d4 |
+ a1 ~ |
+ a |
+ %20
+ r4 a a a |
+ bes2 a ~ |
+ a4 a g2 ~ |
+ g a |
+ R1*4/4 |
+ %25
+ r4 a f4. g8 |
+ \[a2 g\] |
+ f r |
+ r4 a a a |
+ a1 |
+ %30
+ a\breve*1/2 |
+ R1*3/4*4
+ a4 a b c'2 b4 |
+ a8[ b c' a] d'4 ~ d'8 c'8 b a b4 |
+ %35
+ a2 r4 |
+ R1*3/4*3 |
+ d4 f g \[a d\] g |
+ f4. e8[ d c] d4 a2 |
+ a\breve*3/8
+}
+
+bassus={
+ R1*4/4 |
+ r2 d4. e8 |
+ f4 g a2 |
+ d4 a2 g8 f |
+ %5
+ e2 d |
+ R1*4/4 |
+ r2 a,4. b,8 |
+ c4 d e2 |
+ a,4 e2 d8 c |
+ %10
+ b,2 a, |
+ d4. c8 bes,4 g, |
+ a,2 r4 a, |
+ d d g,2 |
+ a,1 |
+ %15
+ R1*4/4 |
+ r4 a, a, a, |
+ bes,2 bes, |
+ a,4. b,8 cis4 d ~ |
+ d8 cis cis4 d d |
+ %20
+ a,1 |
+ R1*4/4 |
+ R1*4/4 |
+ r2 r4 a |
+ a a bes2 |
+ %25
+ a4 a, d4. e8 |
+ \[f2 c\] |
+ f,4 f f f |
+ f4. e8 d4 cis |
+ d2 a, |
+ %30
+ d\breve*1/2 |
+ R1*3/4*4
+ d4 f g a2 g4 |
+ f8[ g a f] g4 d e2 |
+ %35
+ a, r4
+ R1*3/4*4 |
+ d4 d c |
+ %\override LigatureBracket.style = #'dashed-line
+ f,2 bes,4 g, a,2 % notacion negra
+ d\breve*3/8
+}
+
+textocantus=\lyricmode{
+ San -- _ _ _ _ _ _ _ ctus _
+ \italicas
+ San -- _ _ _ _ _ _ _ ctus,
+ \rectas
+ San -- _ _ _ _ _ _ _ ctus
+ \italicas
+ San -- _ _ _ _ ctus,
+ \rectas
+ Do -- mi -- nus De -- _ _ _ _ _ _ _ _ us
+ Sa -- ba -- oth % hot
+ Do -- mi -- nus De -- _ _ _ _ _ _ us
+ Sa -- ba -- oth.
+ Ple -- ni sunt cæ -- _ _ _ _ _ _ _ _ _ li,
+ ple -- ni sunt cæ -- li et ter -- _ _ ra __ _ _
+ glo -- ri -- a tu -- a.
+ Ho -- san -- na in ex -- cel -- _ sis % O -- san -- na
+ \italicas
+ ho -- san -- na in ex -- cel -- _ sis
+ \rectas
+ ho -- san -- na in ex -- cel -- _ sis
+ \italicas
+ ho -- san -- na in ex -- cel -- _ sis. % _ cel -- sis para hemiolia?
+
+}
+
+textocantusdos=\lyricmode{
+ San -- _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ctus,
+ \italicas
+ San -- _ _ _ _ _ _ ctus
+ \rectas
+ San -- _ _ _ _ ctus,
+ \italicas
+ San -- _ _ _ _ _ _ _ _ _ ctus
+ \rectas
+ Do -- mi -- nus De -- _ _ _ _ _ _ _ _ _ us
+ Sa -- ba -- oth. _ _
+ Ple -- ni sunt cæ -- _ li et ter -- _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ra,
+ glo -- ri -- a tu -- _ _ _ _ _ _ _ _ a.
+ Ho -- san -- na in ex -- cel -- _ sis
+ ho -- san -- na in ex -- cel -- _ sis,
+ ho -- san -- na in ex -- cel -- _ _ _ _ sis
+ \italicas ho -- san -- na in ex -- _ cel -- sis.
+
+}
+
+textoaltus=\lyricmode{
+ San -- _ _ _ _ ctus,
+ \italicas
+ San -- _ _ _ _ _ _ ctus,
+ \rectas
+ San -- _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ ctus,
+ \italicas
+ San -- _ ctus
+ \rectas
+ Do -- mi -- nus De -- us
+ Do -- mi -- nus De -- _ _ _ _ _ us
+ Sa -- _ _ _ _ _ _ _ _ _ ba -- oth. __ _ _ _ _ _ _ _ _ _
+ Ple -- ni sunt cæ -- _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ li, et ter -- ra
+ glo -- ri -- a tu -- _ _ _ _ a.
+ Ho -- san -- na in ex -- cel -- _ _ _ _ _ _ sis
+ \italicas ho -- san -- na in ex -- cel -- _ _ _ _ sis
+ ho -- san -- na in __ _ ex -- cel -- _ sis.
+
+}
+
+textotenor=\lyricmode{
+ San -- _ _ _ _ ctus,
+ \italicas
+ San -- _ _ _ _ _ _ _ _ _ ctus,
+ San -- _ _ _ _ ctus,
+ \rectas
+ San -- _ _ _ _ _ _ \italicas
+ ctus,
+ San -- _ _ _ \rectas
+ ctus,
+ \italicas
+ San -- _ ctus,
+ \rectas
+ San -- _ _ _ _ _ _ ctus,
+ Do -- mi -- nus De -- us Sa -- ba -- oth,
+ Sa -- ba -- oth. _
+ Ple -- ni sunt cæ -- li _
+ et ter -- _ ra
+ et ter -- _ _ _ ra
+ glo -- ri -- a tu -- a.
+ Ho -- san -- na in ex -- cel -- _ _ _ _ _ _ _ _ _ sis
+ \italicas ho -- san -- na in __ _ ex cel -- _ _ _ _ _ sis.
+
+}
+
+textobassus=\lyricmode{
+ San -- _ _ _ _ ctus,
+ \italicas
+ San -- _ _ _ ctus
+ \rectas
+ San -- _ _ _ _ ctus,
+ \italicas
+ San -- _ _ _ ctus,
+ \rectas
+ San -- _ _ _ ctus
+ Do -- mi -- nus De -- us
+ Do -- mi -- nus De -- us
+ Sa -- _ _ _ _ _ _ _ ba -- oth.
+ Ple -- ni sunt cæ -- li, et ter -- _ _ _ ra,
+ glo -- ri -- a tu -- _ _ _ _ _ a.
+ Ho -- san -- na in ex -- cel -- _ _ _ _ _ _ sis
+ \italicas ho -- san -- na in ex -- cel -- _ sis. % _ cel -- sis para hemiolia?
+
+}
+
+
+incipitcantus=\markup{
+ \score{
+ {
+ \set Staff.instrumentName="Cantus I "
+ \override NoteHead.style = #'neomensural
+ \override Rest.style = #'neomensural
+ \override Staff.TimeSignature.style = #'neomensural
+ \cadenzaOn
+ \clef "petrucci-g"
+ \key f \major
+ \time 2/2
+ g'2.
+ }
+ \layout {
+ \context {
+ \Voice
+ \remove Ligature_bracket_engraver
+ \consists Mensural_ligature_engraver
+ }
+ line-width=\incipitwidth
+ indent = 0
+ }
+ }
+}
+
+incipitcantusdos=\markup{
+ \score{
+ {
+ \set Staff.instrumentName="Cantus II "
+ \override NoteHead.style = #'neomensural
+ \override Rest.style = #'neomensural
+ \override Staff.TimeSignature.style = #'neomensural
+ \cadenzaOn
+ \clef "petrucci-g"
+ \key f \major
+ \time 2/2
+ g'2.
+ }
+ \layout {
+ \context {
+ \Voice
+ \remove Ligature_bracket_engraver
+ \consists Mensural_ligature_engraver
+ }
+ line-width=\incipitwidth
+ indent = 0
+ }
+ }
+}
+
+incipitaltus=\markup{
+ \score{
+ {
+ \set Staff.instrumentName="Altus "
+ \override NoteHead.style = #'neomensural
+ \override Rest.style = #'neomensural
+ \override Staff.TimeSignature.style = #'neomensural
+ \cadenzaOn
+ \clef "petrucci-c2"
+ \key f \major
+ \time 2/2
+ d'2.
+ }
+ \layout {
+ \context {
+ \Voice
+ \remove Ligature_bracket_engraver
+ \consists Mensural_ligature_engraver
+ }
+ line-width=\incipitwidth
+ indent = 0
+ }
+ }
+}
+
+
+incipittenor=\markup{
+ \score{
+ {
+ \set Staff.instrumentName="Tenor "
+ \override NoteHead.style = #'neomensural
+ \override Rest.style = #'neomensural
+ \override Staff.TimeSignature.style = #'neomensural
+ \cadenzaOn
+ \clef "petrucci-c3"
+ \key f \major
+ \time 2/2
+ g2.
+ }
+ \layout {
+ \context {
+ \Voice
+ \remove Ligature_bracket_engraver
+ \consists Mensural_ligature_engraver
+ }
+ line-width=\incipitwidth
+ indent=0
+ }
+ }
+}
+
+incipitbassus=\markup{
+ \score{
+ {
+ \set Staff.instrumentName="Bassus "
+ \override NoteHead.style = #'neomensural
+ \override Rest.style = #'neomensural
+ \override Staff.TimeSignature.style = #'neomensural
+ \cadenzaOn
+ \clef "petrucci-c4"
+ \key f \major
+ \time 2/2
+ g2.
+ }
+ \layout {
+ \context {
+ \Voice
+ \remove Ligature_bracket_engraver
+ \consists Mensural_ligature_engraver
+ }
+ line-width=\incipitwidth
+ indent = 0
+ }
+ }
+}
+
+
+
+
+
+\score {
+ \transpose c' ees'{
+ \new ChoirStaff<<
+
+ \new Staff <<
+ \global
+ \new Voice="v1" {
+ \set Staff.instrumentName=\incipitcantus
+ \clef "treble"
+ \cantus
+ }
+ \new Lyrics \lyricsto "v1" {\textocantus }
+ >>
+
+ \new Staff <<
+ \global
+ \new Voice="v5" {
+ \set Staff.instrumentName=\incipitcantusdos
+ \clef "treble"
+ \cantusdos
+ }
+ \new Lyrics \lyricsto "v5" {\textocantusdos }
+ >>
+
+
+ \new Staff <<
+ \global
+ \new Voice="v2" {
+ \set Staff.instrumentName=\incipitaltus
+ \clef "treble"
+ \altus
+ }
+ \new Lyrics \lyricsto "v2" {\textoaltus }
+ >>
+
+
+ \new Staff <<
+ \global
+ \new Voice="v3" {
+ \set Staff.instrumentName=\incipittenor
+ \clef "G_8"
+ \tenor
+ }
+ \new Lyrics \lyricsto "v3" {\textotenor }
+ >>
+
+
+ \new Staff <<
+ \global
+ \new Voice="v4" {
+ \set Staff.instrumentName=\incipitbassus
+ \clef "bass"
+ \bassus
+ }
+ \new Lyrics \lyricsto "v4" {\textobassus }
+ >>
+
+ >>
+
+ }%transpose
+
+ \layout{
+ \context {
+ \Lyrics
+ \override VerticalAxisGroup.staff-affinity = #UP
+ \override VerticalAxisGroup.nonstaff-relatedstaff-spacing =
+ #'((basic-distance . 0) (minimum-distance . 0) (padding . 1))
+ %\override LyricText.font-size = #1.2
+ \override LyricHyphen.minimum-distance = #0.5
+ }
+ \context {
+ \Score
+ tempoHideNote = ##t
+ \override BarNumber.padding = #2
+ }
+ \context {
+ \Voice
+ melismaBusyProperties = #'()
+ %autoBeaming = ##f
+ }
+ \context {
+ \Staff
+ %\RemoveEmptyStaves
+ %\override VerticalAxisGroup.remove-first = ##t
+ \override VerticalAxisGroup.staff-staff-spacing =
+ #'((basic-distance . 11) (minimum-distance . 0) (padding . 1))
+ \consists Ambitus_engraver
+ \override LigatureBracket.padding = #1
+ }
+ }
+
+ \midi {
+ \context {
+ \Score
+ midiInstrument = #"electric piano 1"
+ }
+ \tempo 2 = 50
+ }
+
+}
+
+
+\paper{
+ evenHeaderMarkup=\markup \fill-line { \fromproperty #'page:page-number-string \htitle \hcomposer }
+ oddHeaderMarkup= \markup \fill-line { \on-the-fly #not-first-page \hcomposer \on-the-fly #not-first-page \htitle \on-the-fly #not-first-page \fromproperty #'page:page-number-string }
+ %system-count=20
+ %page-count = 8
+ ragged-last-bottom = ##f
+ indent=3.5\cm
+ system-system-spacing =
+ #'((basic-distance . 20) (minimum-distance . 0) (padding . 5))
+ top-system-spacing = % header
+ #'((basic-distance . 10) (minimum-distance . 0) (padding . 0))
+ last-bottom-spacing = % footer
+ #'((basic-distance . 12) (minimum-distance . 0) (padding . 0))
+
+}
+
+
+%{
+convert-ly (GNU LilyPond) 2.19.40 convert-ly: Processing `'...
+Applying conversion: 2.19.2, 2.19.7, 2.19.11, 2.19.16, 2.19.22,
+2.19.24, 2.19.28, 2.19.29, 2.19.32, 2.19.40
+%}